A kereskedelem a 21. századi versenykörnyezetben, egy kihívásokkal teli iparágban, mint az Elektronikai eszközök kereskedeleme és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások értékesítése, mindennek nevezhető, csak egyszerűnek nem. Maga a tevékenység komplexebb mint valaha, és a fejlődés iránya további kihívásokat ígér.

A kereskedelem egyre koncentráltabb Magyarországon is. Naponta jelennek meg újabb és újabb üzletláncok, újabb és újabb beszerzési társaságok, csoportosulások, illetve az ezekhez tartozó saját, vagy független egyéni kereskedelmi üzletek. Ezen új partnerek igényeit is ki kell elégítenünk, ha el akarjuk érni a végfelhasználót, a Fogyasztót.

A pénzügyi rendszerek is egyre összetettebbé válnak, a hatékony üzletmenet érdekében a legkülönfélébb pénzmozgatási módszerekre van szükség, ilyenek például a halasztott lejáratú készpénzes fizetések, a banki átutalások, az inkasszós fizetések.

Régen a kereskedelem alapszolgáltatásai elegendőek voltak az áru- és pénzcsere lebonyolításához. Ma már értéknövelő szolgáltatások, például értékesítési piaci stratégiák, tanácsadás, kategória-menedzsment, termék nyomon követés, készletgazdálkodás, rendelésfelvevő és ügyfélkezelő központok, magas szintű információcsere irányítja a kapcsolatokat.

Az alap- és értéknövelő szolgáltatásokat cégünk többszintű kapcsolattartó rendszeren keresztül nyújtja Kereskedelmi Partnereinknek. A termékelosztást, kiszállítást vállalatunkkal szorosan együttműködő logisztikai szolgáltató Partnereink Szállítói hálózata biztosítja elosztási képviselők és terítő járművek segítségével.

Kereskedelmi, felhasználási tanácsadással is napi rendszerességgel állunk Kereskedelmi Partnereink rendelkezésére, hogy a hozzáadott szolgáltatások segítségével az összetettebb igényeiket is ki tudjuk elégíteni. Az üzleti tranzakciók törvényes, rugalmas és gyors lebonyolítását korszerű számítástechnikai rendszerek támogatják, adataik pedig naponta kerülnek feldolgozásra. Ezen keresztül megfelelő módon figyelemmel tudjuk kísérni a vállalat gazdálkodását.

A napi kapcsolattartásban, információátadásban nagy segítséget nyújt majd az 1 fős Telefonos Asszisztens kolléga.

Ez a három tevékenység a gerince a KUXY Digital Studio kereskedelmi tevékenységének.

A regionális piac “lefedését”, pontos ellátását a legmodernebb információs technológiai eszközökkel támogatjuk, ide tartoznak a fejlett, adatbázis alapú ügyfélkapcsolatok, az internet kereskedelmi-üzleti célú felhasználása, a műholdas helymeghatározási technológiák használata.

A KUXY Digital Studio az elsők között vezette be a fenti újításokat. Kereskedelmi partnereinkkel kialakított rugalmas kapcsolatunk - amely a legújabb kereskedelmi módszerekkel és a legfrissebb IT eszközökkel párosul - a vállalat számára a versenyképesség fenntartását biztosítja a magyar elektronikai és média szolgáltatási piacon.

Az elért eredményektől függetlenül a Kereskedelmi operációt folyamatosan fejlesztjük, optimalizáljuk. Úgy gondoljuk, hogy ez a kiváló értékesítési rendszer még mindig számos, eddig ki nem használt lehetőséget tartogat a számunkra.